پـشـــتـی طبی کـــارا مـــدل LS3
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پـشـــتـی طبی کـــارا مـــدل LS3
نوشته شده در پنج شنبه 23 دی 1395
بازدید : 95
نویسنده : ftn

cover-kara-4

پشتی طبی کارا مدل LS3

 

جلوگیری از کمردردهای ناشی از نشستن های طولانی مدت
جلوگیری از بیماری ها و ناهنجاری های ستون فقرات
جلوگیری از گردن درد و سردرد/بهبود فرایند هضم
بهبود فرایند تنفس واکسیژن رسانی به مغز
بهینه سازی وافزایش راندمان کار/ایجاد ظاهرمناسب و افزایش اعتماد به نفس
کاهش هزینه های درمانی فرد و بیمه گزاران
حذف هزینه های خرید صندلی های گرانقیمت ارگونومیک
جریان آزاد هوا از فوم با مجرای گردش هوا، آسایش دمایی کامل

 

آمار ابتلا به کمردرد در بین رانندگان حتی بیشتر از کارمندان بانک می باشد. رانندگان وسایل نقلیه ی عمومی علاوه بر نشستن های طولانی مدت به دلیل قرارداشتن در معرض ارتعاش ماشین در معرض اختلالات اسکلتی عضلانی بیشتری می باشند.
پشتی طبی باراد مدل کارا از فوم پلی یورتان با برگشت پذیری بالا تهیه شده به طوری که ضمن قرار دادن ستون فقرات در وضعیت درست در هنگام رانندگی و جلوگیری از کمردرد و بیماری های ستون فقرات، ارتعاشات ماشین را جذب می کند و میزان تکان های راننده را در هنگام رانندگی ناشی از ارتعاشات ماشین و دست اندازها کاهش می دهد.

 

ls1-05

 

پشتی طبی باراد مدل کارا از فوم پلی یورتان با برگشت پذیری بالا تولید شده است , پشتی طبی کارا می‌تواند مانع از گردش لگن به عقب شده و از صاف شدن گودی کمر جلوگیری نماید .

 

مزیت رقابتی

یک پشتی طبی ایده آل باید به قدری سفت باشد تا مانع از گردش لگن به عقب و صاف شدن گودی کمر گردد و به قدری نیز نرم باشد تا کاربر از استفاده از آن احساس راحتی و رضایت داشته باشد درواقع این پشتی طبی است که به ستون فقرات شما شکل می دهد نه اینکه به هر شکلی که شما نشسته اید درآید ..

 

cover-barad-7

 

پشتی طبی باراد به طور کامل گودی کمر را پر می کند اما در عین حال طراحی ظریفی داشته و ضخامت آن در ناحیه ی کف صندلی 1 سانتی متر است. پشتی طبی نباید نشیمنگاه صندلی را اشغال کند در غیر اینصورت شانه ها از صندلی فاصله گرفته و حمایت نمی شوند ، ران ها نیز روی نشیمنگاه قرار نمی گیرند. ران ها حدود 26 درصد از وزن بدن را هنگام نشستن تحمل می نمایند و باید کاملا روی نشیمنگاه صندلی قرار گیرند . فاصله ی پشت زانو تا نشیمنگاه صندلی فقط باید به اندازه ی ضخامت دو انگشت باشد .

 

ls1-04

 

ویژگی های پشتی طبی باراد:
جلوگیری از کمردردهای ناشی از نشستن های طولانی مدت
پشتی طبی  باراد ( مدل کارا )  با پرکردن گودی کمر و حمایت از ستون فقرات کمری از ایجاد خستگی و درد درهنگام نشستن جلوگیری می کند .
جلوگیری از بیماری ها و ناهنجاری های ستون فقرات
پشتی طبی باراد ( مدل کارا )  با تصحیح طرز قرار گیری ستون فقرات در نشستن های طولانی مدت از بروز بیماری هایی ازجمله آرتروز، دیسک کمر، درد عصب سیاتیک ، فتق دیسک و ... جلوگیری می کند.
جلوگیری از گردن درد و سردرد
در نشستن های طولانی مدت اکثریت سردردها ازتغییرقوس  ستون فقرات در ناحیه گردن حاصل می گردند . پشتی طبی باراد با تصحیح طرز قرارگیری ستون فقرات  ازگردن درد و سردرد جلوگیری می کند .
بهبود فرایند تنفس واکسیژن رسانی به مغز
پشتی طبی باراد ( مدل کارا )  با جلوگیری از فشار وارد بر ششها در هنگام نشستن سبب بهبود تنفس  و در نتیجه افزایش انرژی و فعالیت فکری می گردد .
بهبود فرایند هضم
پشتی طبی باراد ( مدل کارا )  با جلوگیری از خم شدن روی میز کاراز فشرده شدن حفره شکمی و محدود کردن هضم غذا جلوگیری می نماید .
بهینه سازی وافزایش راندمان کار
بعد از سرماخوردگی کمردرد اولین دلیل غیبت از کار می باشد . پیشگیری از خستگی زودرس و کمردرد به بهینه سازی ساعات کار می انجامد .
ایجاد ظاهرمناسب و افزایش اعتماد به نفس
طرز نشستن شما می تواند ذهنیت روحی افراد را نسبت به شما تغییر دهد. با پشتی طبی باراد ( مدل اکسیژن )   درست و با ظاهری مناسب بنشینید .
کاهش هزینه های درمانی فرد و بیمه گزاران
هزینه های درمان کمردرد با سرطان تقریبا برابری می کند مسلما جلوگیری از کمردرد به کاهش هزینه های درمانی می انجامد .
حذف هزینه های خرید صندلی های گرانقیمت ارگونومیک
پشتی طبی باراد ( مدل کارا )   با قابلیت نصب بر روی انواع صندلی ها ، تکیه گاه صندلی اداری و اتوموبیل شما را ارگونومیک  و طبی می سازد و شما و سازمانتان را از تعویض و خرید صندلی های گرانقیمت بی نیازمی سازد .

 

ls1-06

 

در فوم های پلی یورتانی سلول باز، ساختار سلول های درون ماتریس پلی یورتان باز بوده و با یکدیگر ارتباط دارند به گونه ای که در هنگام اعمال فشار بر این نوع فوم، هوای موجود در درن سلول ها جابجا شده و این خاصیت موجب انعطاف پذیری و نرمی فوم پلی یورتان می گردد. پس از برداشته شدن فشار از روی فوم دوباره از طریق مجاری باز سلولی هوا به درون فوم بازگشته و فوم به حالت قبل از اعمال فشار خود باز می گردد.
فوم پلی یورتان پشتی یبی کارا، انعطاف پذیر، سلول باز با برگشت پذیری بالاو ماندگاری طولانی است .

 

 

cover-kara-1

 

 

untitled-1

 




:: موضوعات مرتبط: ارتوپدی , ,
:: برچسب‌ها: پـشـــتـی طبی کـــارا مـــدل LS3 , کارا , باراد , پشتی , پشتی طبی , کمردرد ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: